Affärssystem

Arbeta effektivare och öka lönsamheten

Ett bra affärssystem är ett system som inte krånglar till det utan låter dig fokusera på det som är viktigt. En verksamhet som ständigt förändras och har stora transaktionsflöden kräver ett affärssystem som med effektivisering och automatisering ger full kontroll.

Kontakta oss

Våra erbjudanden

Automatiserade processer
Automatiserade processer
Träffsäker rapportering
Träffsäker rapportering
Bokför var du vill
Bokför var du vill, när du vill
Enklare lagerhantering
Enklare lagerhantering
Smidig projekthantering
Smidig projekthantering
Specialistkunskaper
Specialistkunskaper
Förbättrad lönsamhet
Förbättrad lönsamhet
Analysverktyg
Analysverktyg
shutterstock_85121746.jpg
OneStop Reporting

Rätt beslutsstöd

Gå från nyckeltal och översiktsvy till enskilda transaktioner och fakturor. 
Molnbaserat

Molnbaserat

Ett affärssystem som ständigt uppgraderas och lätt integreras med dina övriga lösningar.
Rådgivning

Rådgivning

Vi lever i en ständigt föränderlig värld vilket gör valet av rätt rådgivare allt viktigare. Vår nyfikenhet och iver att lära gör oss till ett naturligt val. 

Att byta affärssystem

Behovsanalys

Behovsanalys

Att byta affärssystem innebär ofta stora förändringar i verksamheten. Därför är det viktigt att identifiera och tillvarata organisationens och medarbetares erfarenheter och behov i ett tidigt skede. Vid en behovsanalys kartlägger vi ert unika nuläge. Vi går igenom arbetssätt, rutiner och flöden samt identifierar effekter och kritisk funktionalitet i det nya systemet. Resultatet av behovsanalysen är ett lösningsförslag.
Genomförande

Genomförande

Genomförandefasen bygger på lösningsförslaget och är med andra ord unikt för dig som kund. Under denna fas bygger vi funktionaliteten för att kunna automatisera dina processer och sätter strukturen för hur ni ska arbeta i systemet. Tänk dig affärssystemet som en självkörande bil, där du sitter i förarsätet. Vi hjälper till att skapa kartan som bilen ska köra efter.  

Utbildning och uppföljning

Utbildning & uppföljning

Utbildning är något som löper parallellt med genomförandet och är inte något som betas av under en kort tid. Utbildningen anpassas efter era behov och förutsättningar.  Då ofta förändring av arbetssätt medföljer ett nytt affärssystem är det viktigt att utbildningen anpassas även för det ändamålet. Vi erbjuder både utbildning online och på plats hos er. 

Uppföljning görs löpande en tid efter införande av systemet för att tillse att systemet är inställt optimalt för just din verksamhet.

Kartläggning
Samarbete

Nyheter affärssystem

Senaste nytt från Zedcom

Checklista inför semestern till dig som företagare

Sommaren står för dörren och innan semestern är det mycket att hinna med som företagare. Kolla in vår checklista innan du stänger ner datorn så kan du njuta mer av ledigheten!   1. Visa för

10 viktiga punkter när du ska välja nytt affärssystem inom retail och detaljhandel

Det går långsamt för företag inom detaljhandel, retail och butik att flytta upp i molnet. Vi har hjälpt många kunder med övergången till molnet och därför tycker vi att det är dags med en lista som

Vad är egentligen skillnaden mellan en budget och en prognos?

Termerna prognos och budget används ofta omväxlande. För många har termerna samma innebörd, men i forskningsrapporter ser vi att det finns vissa skillnader. Dessa skillnader ska vi försöka belysa