Affärssystem

Arbeta effektivare och öka lönsamheten

Ett bra affärssystem är ett system som inte krånglar till det utan låter dig fokusera på det som är viktigt. En verksamhet som ständigt förändras och har stora transaktionsflöden kräver ett affärssystem som med effektivisering och automatisering ger full kontroll. Med en molnbaserad lösning har du dessutom alltid tillgång till systemet, oavsett var du befinner dig.

Kontakta oss

Våra erbjudanden

Vi vet att kundens behov inte alltid kan täckas av en standardlösning. Genom en gedigen kartläggning, ett tydligt fokus och en klar dialog säkerställer vi att att dina behov tillgodoses och tar fram förslag med de integrationer som gör bäst nytta för ditt företag. Vi erbjuder utbildning i alla system vi implementerar och är din supportkontakt hela vägen. Läs mer

Automatiserade processer
Automatiserade processer
Träffsäker rapportering
Träffsäker rapportering
Bokför var du vill
Bokför var du vill, när du vill
Enklare lagerhantering
Enklare lagerhantering
Smidig projekthantering
Smidig projekthantering
Specialistkunskaper
Specialistkunskaper
Förbättrad lönsamhet
Förbättrad lönsamhet
Analysverktyg
Analysverktyg
shutterstock_85121746.jpg
OneStop Reporting

Rätt beslutsstöd

Gå från nyckeltal och översiktsvy till enskilda transaktioner och fakturor.
Molnbaserat

Molnbaserat

Ett affärssystem som ständigt uppgraderas och lätt integreras med dina övriga lösningar.
Rådgivning

Rådgivning

Vi lever i en ständigt föränderlig värld vilket gör valet av rätt rådgivare allt viktigare. Vår nyfikenhet och iver att lära gör oss till ett naturligt val.

Att byta affärssystem

Behovsanalys

Behovsanalys

Att byta affärssystem innebär ofta stora förändringar i verksamheten. Därför är det viktigt att identifiera och tillvarata organisationens och medarbetares erfarenheter och behov i ett tidigt skede. Vid en behovsanalys kartlägger vi ert unika nuläge. Vi går igenom arbetssätt, rutiner och flöden samt identifierar effekter och kritisk funktionalitet i det nya systemet. Resultatet av behovsanalysen är ett lösningsförslag.
Genomförande

Genomförande

Genomförandefasen bygger på lösningsförslaget och är med andra ord unikt för dig som kund. Under denna fas bygger vi funktionaliteten för att kunna automatisera dina processer och sätter strukturen för hur ni ska arbeta i systemet. Tänk dig affärssystemet som en självkörande bil, där du sitter i förarsätet. Vi hjälper till att skapa kartan som bilen ska köra efter.  

Utbildning och uppföljning

Utbildning & uppföljning

Utbildning är något som löper parallellt med genomförandet och är inte något som betas av under en kort tid. Utbildningen anpassas efter era behov och förutsättningar.  Då ofta förändring av arbetssätt medföljer ett nytt affärssystem är det viktigt att utbildningen anpassas även för det ändamålet. Vi erbjuder både utbildning online och på plats hos er. 

Uppföljning görs löpande en tid efter införande av systemet för att tillse att systemet är inställt optimalt för just din verksamhet.

Kartläggning
Samarbete

Nyheter affärssystem

Senaste nytt från Zedcom

Rätt artikel, i rätt mängd i rätt tid

Hur gör du för att hålla din lagerhållning effektiv och inte få ett överlager som kan leda till inkurans men inte heller ett för litet lager som i sin tur kan lade till dyra expressleveranser

Mindre personalomsättning med digitalisering?

Vi talar gärna om hur mycket tid och pengar det går att spara in på att automatisera processer och ha en hög digitaliseringsgrad. Men en faktor som är minst lika viktig sett till kostnad och framtida

Varför är mer digitaliserade bolag också mer lönsamma?

Stämmer det att desto högre grad ett bolag är digitaliserat desto mer lönsamt är det? Det korta svaret är ja. I vårt webbinar tillsammans med Visma Softwares VD, Carola Lissel, tittar vi närmare på